یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

روش شستن موهای بافته شده بهترین شامپو برای آن

عکس, روش شستن موهای بافته شده بهترین شامپو برای آن

تا به حال به این فکر کرده اید موهای بافته شده را چگونه باید بشوریم که کاملا تمیز شود ؟ از چه شامپویی استفاده کنیم ؟ در حقیقت هیچ شامپویی مخصوص موهای بافته شده نیست و شما از همان شامپوی معمولی برای شستن آن باید استفاده کنید. اما رای شستن موهای بافته شده، آن ها را زیر فشار زیاد آب دوش و یا شیر آب بگیرید. دقت کنید که موها حالت شل داشته باشند و از پوست سر شما کشیده نشوند. موهای بافته شده را نباید به حال خود رها کنید تا خشک شوند. این موها نباید مرطوب باقی بمانند چون سبب پوسیدگی موها می شود. از سشوار برای خشک کردن موها استفاده کنید.

ژل و کرم مو را می توانید برای حالت دادن موهای تان استفاده کنید.
هرقدر موهای خود شما ضخیم تر و کلفت تر باشد، بیشتر تحمل وزن موهای بافته شده را خواهند داشت و مدت بیشتری می توانید موهای تان را به صورت بافته شده بدون این که به پیاز موهای تان آسیب بیشتری وارد شود، روی سرتان نگه دارید.

انواع بافت دائمی مو:

بافت خطی
این بافت ویژه جلوی سر است و موهای جلوی سر به صورت خطی محکم و کشیده بافته می ‌شوند و در وسط هر بافت، پوست موی سر نمایان است.

بافت آفریقایی
موهای تان پس از این بافت، شکلی لوله‌ لوله به خود می‌ گیرد و شبیه موی سوخته بافته‌ شده می ‌شود. این مدل مو بیشتر در کشورهای آفریقایی مُد است و بافت سنتی مردم این سرزمین است.

بافت مکزیکی
در این مدل، موهای شما را می ‌بافند و در اطراف سرتان می ‌ریزند. این مدل بیشتر به کسانی می ‌آید که صورت بزرگی دارند که اطراف صورت‌ شان را پُر کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر