یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

فرق لولایت با هایلایت مو

عکس, فرق لولایت با هایلایت مو

لولایت دقیقا برعکس هایلایت است. به این معنی که بخش‌ها یا تارهایی از مو ۲ تا ۳ درجه تیره‌تر از رنگ پایه موهای شما می‌شوند. لولایت به منظور افزودن عمق و بعد به موها و همچنین افزایش حجم مو انجام می‌شود.

هایلایت صدمه بیشتری به موهای شما وارد می‌کند. زیرا برای ایجاد رنگ روشن ابتدا باید موهای خود را دکلره کنید. اما در لولایت نیازی به روشن کردن مو نیست و تنها یک رنگ ساده می‌تواند موهای شما را تیره‌تر کند.

هایلایت‌ها به طور کلی در موهای تیره زیباتر هستند. در صورتی که لولایت روی موهای روشن جلوه بیشتری دارد (مثل موهای بلوند و قهوه‌ای روشن).منظور از موهای تیره، رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی است. هایلایت مو مشکی یکی از جذاب‌ترین نتایج را در این تکنیک دارد.موهای روشن به معنی موهایی با زمینه بلوند و قهوه‌ای روشن است.

اگرچه هایلایت و لولایت هردو باعث ایجاد بعد در مو می‌شوند، اما هایلایت بیشتر برای ایجاد نوسان رنگی و اثر گرما و درخشش آفتاب بر روی موها استفاده می‌شود. در صورتی که لولایت به ایجاد عمق و حجم بیشتر در موهای شما کمک می‌کند.

هایلایت‌ها معمولا در فصل‌های تابستانی بهتر به نظر می‌رسند. زیرا باعث درخشش بیشتر نور خورشید بر روی موهای شما می‌شوند. اما لولایت‌ها به دلیل داشتن رنگ تیره بیشتر مناسب فصل زمستان هستند.

هایلایت و لولایت برای تمام انواع مو مناسب هستند. این روش‌ها به موهای فر عمق بیشتری می‌بخشند و در صاف‌ترین موها حجم بیشتری را ایجاد می‌کنند.

هایلایت و لولایت در موهای بلند جلوه زیباتری دارند. اگر موهای شما خیلی کوتاه باشد، نه تنها عمق و حجم دلخواه شما ایجاد نمی‌شود، بلکه موی شما شلوغ و درهم ریخته به نظر خواهد رسید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر