یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

مفید ترین برندهای شامپو برای بلند شدن سریع مو

عکس, مفید ترین برندهای شامپو برای بلند شدن سریع مو

اگر میخواهید رشد موهای خود را افزایش دهید تا موها سریع تر بلند شوند باید از شامپوهای مخصوص افزایش رشد مو استفاده کنید. در این پست به مرعفی برندهای برتر این نوع شامپو می پردازیم.

*شامپو تقویت کننده شون: محصول جدید شون حاوی عصاره و خواص ۷ گیاه مفید در طب سنتی است که در بازسازی، ترمیم و حتی حفاظت پوست موثر هستند. از فرمولاسیون سبک و قوی این محصول برای استحمام روزانه می‌توانید استفاده کنید.

*شامپو فولیکا :با کمک به رشد پیاز مو و تقویت آن به پرپشت‌ شدن موها کمک می‌کند.عصاره Saw Palmetto که نوعی نخل بومی آمریکا است قدرت فوق‌العاده‌ای در مهار آندروژن دارد. این عصاره در شامپو برای رشد سریع مو سینره با روی و ویتامین B6 ترکیب شده و در مجموع محصولی پرطرفدار ایجاد کرده است.وجود مواد آنتی‌آندروژنیک در این شامپو همزمان با تقویت موها، به کاهش چربی آن‌ها نیز کمک می‌کند.

*شامپو ضد ریزش و تقویت موهای چرب درمالیفت: شامپو تقویتی درمالیفت حاوی مواد آندروژنیک و غیر آندروژنیک است که به رشد فولیکول مو کمک می‌کنند. این محصول علاوه بر این که خاصیت تقویت کنندگی دارد، به ترمیم موهای آسیب دیده نیز کمک می‌کند.

*شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سینره: شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سینره، یک محصول مقرون بصرفه و باکیفیت از برند نام آشنای سینزه است، این محصول یکی از بهترین شامپوهای ایرانی برای رشد سریع مو به حساب می‌آید. این شامپو برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو و همینطور تحریک رویش مجدد و سریع مو تولید شده است. عصاره Sabal و ویتامین‌ها و سایر ترکیبات استفاده شده در این محصول از ریزش مو پیشگیری کرده و به طور موثری باعث رشد سریع مو می‌شوند.

* شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا مدل Caffeine: یکی از علل رایج کم پشت شدن مو، داشتن موهایی آسیب دیده و نازک است که در نهایت منجر به ریزش و کم پشت شده مو می‌شود، اگر از همچنین مشکلی رنج می‌برید، شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا مدل Caffeine می‌تواند به شما کمک کند،‌ این محصول به دلیل داشتن ترکیبات موثر همانند کافئین ساوپالمیتو، باعث تقویت ساختمان موهای آسیب دیده شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند و منجر به رشد سریع مو می‌شود. ناگفته نماند که این شامپو به عنوان یکی از بهترین شامپو ضد ریزش مو نیز شناخته می‌شود.

 

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر