یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

چگونه کرم دور چشم را بزنیم که خودش باعث چروک نشود

عکس, چگونه کرم دور چشم را بزنیم که خودش باعث چروک نشود

حتی اگر شما از معروف ترین کرم های دور چشم استفاده کنید یا اینکه بخواهید از یک کرم خانگی دست ساز برای دور چشم استفاده کنید. باید روش صحیح زدن آن را بلد باشید و الا همان کرم زدن نیز می تواند منجر به ایجاد خطوط ریز اطراف چشم شما شود.

برخی از افراد فکر می کنند که هر چه بیشتر از بهترین کرم دور چشم استفاده کنند، تاثیر بیشتری خواهد داشت.با این حال، مکمل های کرم دور چشم مانند هر محصول مراقبتی دیگری همیشه هدر می رود در واقع یکی از اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم این است که به اندازه یک نخود کرم دور چشم را روی پوست دور چشم قرار دهید و با ضربات بسیار ملایم دور چشم پخش کنید.

استفاده بیش از حد از این مقدار فقط محصول شما را هدر می دهد برای این منظور می توانید از محصولاتی استفاده کنید که غلتک های مخصوص خود را دارند.این غلتک ها هم مقدار کافی از محصول را به پوست شما منتقل می کنند و هم با ضربات بسیار نرم و ملایم باعث نفوذ مواد مغذی کرم به داخل پوست شما می شوند.

یکی از اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم به شما یادآوری می کند که سعی کنید کرم دور چشم را با انگشت حلقه دور چشم بهتر پخش کنید تا بهتر جذب شود.انگشت حلقه معمولاً سبکتر از انگشتان دیگر است و ضربه هایی که وارد می کند بسیار نرم و ملایم است با این توضیح فشار انگشت به پوست شما آسیبی نمی رساند و آن را سیاه و کبود نمی کند.

برخی افراد هنگام استفاده از کرم دور چشم خود را ماساژ می دهند این خیلی اشتباه است همانطور که می دانید پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است.از طرفی مویرگ های بسیار کوچکی در این قسمت از صورت وجود دارد ماساژ یا مالیدن پوست اطراف چشم می تواند باعث پارگی یا التیام این مویرگ ها شود. آسیب یا پارگی مویرگ ها باعث کبودی و تورم بیشتر زیر چشم می شود.

بنابراین یکی از اصول صحیح استفاده از کرم دور چشم این است که آن را به آرامی روی پوست اطراف چشم بمالید مراقب باشید ضربات آنقدر ملایم باشد که حتی آن را احساس نکنید.

یکی

دیگر از اصول خوب استفاده از کرم دور چشم این است که به پوست خود زمان دهید تا کرم را جذب کند این امر مخصوصاً زمانی که قصد دارید آرایش کنید صادق است.

در چنین مواقعی باید به کرم خود فرصت دهید تا کاملا جذب شود سپس شروع به استفاده از لوازم آرایشی خود کنید به عنوان مثال پس از استفاده از بهترین کرم دور چشم کمی صبر کنید و سپس از کانسیلر یا کرم پودر برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید عجله داشتن در چنین مواقعی می تواند باعث صرفه جویی در زمان و تلاش شما شود.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر