یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش انجام مانیکور با روغن

عکس, آموزش انجام مانیکور با روغن

فروشگاه هایی که لوازم آرایشی ارائه می دهند روغن مورد نیاز برای مانیکور را به صورت ترکیبی عرضه می دارند و لازم نیست تا تمام این موارد را به صورت جداگانه خرید کنید.

مواد مورد نیاز :

روغن آفتابگردان
روغن کرچک
روغن زیتون
روغن درخت چای
کپسول ویتامین E
روغن ویتامین E
روغن بادام

برای انجام مانیکور با روغن ابتدا لازم است تا تمام موارد فوق را با یکدیگر مخلوط نمایید. سپس مخلوط به دست آمده را در داخل مایکروفر قرار داده تا حرارت ببیند. در نظر داشته باشید که در این حالت ۳۰ ثانیه زمان کافی می باشد زیرا تنها نیاز است که روغن ها گرم شوند و به خوبی با یکدیگر

در مرحله بعد از مانیکور با روغن می توانید کپسول ویتامین E را از وسط بشکنید و مواد را به مخلوط روغن های مرحله قبل اضافه کنید. سپس به خوبی موارد را مخلوط نمایید. حال نوبت به آن می رسد که ناخن های خود را داخل روغن قرار دهید. در نظر داشته باشید که برای مانیکور، روغن شما نباید بسیار گرم شود تا پوست دست آسیب ببیند. ناخن ها را تا زمانی که روغن سرد شود، می بایست در آن قرار دهید.

پس از آنکه روغن خنک شد، مجددا آن را به مدت ۱۰ ثانیه گرم کرده و انگشتان خود را در آن قرار دهید تا دوباره روغن سرد شود. سپس می توانید مچ ها و دست های خود را با این روغن به خوبی ماساژ دهید تا پوست شما لطیف گردد. پس از این مرحله از مانیکور با روغن، می توان دست خود را شسته و به کمک انواع لوسیون ها و نرم کننده ها، دست های خود را مرطوب کنید. عموما پیشنهاد می شود که این کار را هر هفته دو بار انجام  دهید تا تاثیرات فوق العاده آن را بر روی نرمی و لطافت پوست خود مشاهده نمایید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر