یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

خوشمزه ترین روش پختن پای مرغ

عکس, خوشمزه ترین روش پختن پای مرغ

برای درست کردن خوشمزه ی پای مرغ نخست باید روش درست شستشو و پاک کردن آن را بدانید . برای اینکار  ابتدا داخل قابلمه ای آب و نمک بریزید و روی حرارت بگذارید تا آب آن جوش آید.حالا پای مرغ ها را داخل آب جوشیده بیاندازید. بعد از اینکه پای مرغ به مدت ۵ دقیقه جوشید از روی حرارت بردارید و با آب سرد آبکشی کنید.سپس ناخن ها را جدا کنید .پوست زرد پای مرغ را جدا نمایید .با چاقو قسمت تیره رنگ کف پای مرغ را جدا کنید.سپس پاهای مرغ را تمیز بشویید.اکنون که کار شستن پای مرغ را به درستی انجام دادید آموزش زیر برای پخت خوشمزه ی آن در یاس فان مطالعه کنید .

پیاز را خرد نمایید و با کمی روغن به مقداری که سبک شود تفت دهید.اکنون به پیاز ،کرفس و آویشن تازه را اضافه نمایید و تفت دهید.درون قابلمه به میزان کافی آب بریزید وسپس پاهای مرغ تمیز شده، هویج خرد شده و برگ بو و فلفل سبز درسته را به آن اضافه کنید.حرارت را زیاد کنید تا آب بجوشد و مواد نیم پز شود سپس حرارت را کم کنید و اجازه دهید سوپ آرام آرام جا بیفتد.در آخر هم نمک به آن اضافه نمایید و نوش جان بفرمایید.

مواد لازم

پای مرغ:۱۰ عدد ، پیاز:یک عدد ، هویچ:یک عدد ، کرفس خرد شده:یک لیوان ، فلفل سبز:یک عدد ، آویشن تازه خرد شده:دو قاشق غذاخوری
برگ بو:یک عدد ، روغن:به مقدار لازم ، نمک:به میزان دلخواه

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر